WEBINAR: Jak radzić sobie z wymówkami klientów? | Marcin Osman
Prowadzenie firmy

WEBINAR: Jak radzić sobie z wymówkami klientów?

Zapraszam Was na wtorkowy webinar (26 września) pt.
„JAK RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI I WYMÓWKAMI KLIENTÓW?”

Podzielę się z wami swoimi najlepszymi strategiami w zakresie tego
jak jeszcze skuteczniej sprzedawać Wasze produktu i usługi 일 빵빵 다운로드.

Dowiecie się:
– jakie najczęstsze obiekcje stawiają klienci?
– które z obiekcji są obiekcjami twardymi, a które jedynie „zasłoną dymną” 최신 트로트 다운로드?
– jakich technik użyć do poradzenia sobie z wymówkami klienta?
– kiedy należy „docisnąć” a kiedy „odpuścić” 무장쟁패2 다운로드?
– jak radzić sobie z większością wymówek klienckich.

Przygotowałem listę ponad 50 wymówek/obiekcji klienckich, oraz scenariusze poradzenia sobie z nimi 다운로드.
Gwarantuję jak zawsze 100% praktyki, zero teorii, bo cała przedstawiona wiedza to moje własne case study! 🙂

Webinar bezpłatny, konieczna jedynie REJESTRACJA w linku poniżej 이지슬라이드 다운로드.
http://bit.ly/2xA8g1B
Do zobaczenia! 🙂
Marcin „webinar” Osman! 🙂

Newsletter

Bądźmy
w kontakcie

zapisz się na newsletter

Zapisz