Jak sprzedawać
Hej! Wyróżnij się!
Podczas przygotowywania mojej prezentacji na wystąpienie w ramach niedzielnej konferencji, wypisałem sobie na liście moich notatek oczywiście hasło „wyróżnij się”.
W pierwszej chwili odruchowo przyszła mi do głowy koncepcja „fioletowej krowy” czyli wyróżnika na tle innych.
Przygotowałem slajd, umieszczając na nim oczywiście… FIOLETOWĄ KROWĘ ale po kilku sekundach uderzyła mnie refleksja, żę jak ja mogę mówić „wyróżnij się” skoro nawet na slajdzie o wyróżnianiu, nie wyróżniam się niczym od tych, którzy powtarzają teorię „fioletowej krowy” S.Godina.
Szybko poprawiłem mój błąd, i stworzyłem slajd obrazujący to jak jak rozumiem wyróżnij się.
Od ubiegłej niedzieli na swoich prezentacjach będę się posługiwał teorią „ryby w muszcze” zamiast „fioletowej krowy bez muszki”
Skąd u mnie taki pomysł?
– muszka- wiadomo
– ryba – wiadomo
– mix kreatywności – Todd Henry wiadomo!
Czemu o tym piszę?
Bo chcę się z Wami podzielić tym jak bardzo ważne jest wyróżnianie się z tłumy. Nie chodzi o ego, ale o wymierne efekty biznesowe jakie daje właśnie wyróżnienie się.
Pytanie jakie mam do Ciebie:
CZYM TY SIĘ WYRÓŻNIASZ?
Wyjątkowo nie chcę Twoich lajków, ale komentarze, w których napiszesz czym się wyróżniasz, albo info z czym masz trudność w rozpoznaniu Twojego wyróżnika (chętnie pomogę )