Książki o biznesie
Biblioteczka skutecznego sprzedawcy:)
Spokojnie, to nie cudowne uzdrowienie, ale bank zdjęć ze stycznia! 😀
Poniżej wklejam Wam książki, które są integralną częścią mojej
BIBLIOTECZKI SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY.
„Sprzedaż” Fredrik Eklund
Kultowa książka dla każdego przedsiębiorcy i sprzedawcy. Fredrik pokazuje w jaki sposób on sprzedaje swoje usługi prestiżowym klientom. Jego historia i lekcje w niej zawarte pomogły nam stać się lepszymi, bo bardziej wyrazistymi sprzedawcami.
Znajdziesz w niej informacje na temat różnych stylów sprzedaży, ale przede wszystkim tego jak być sobą i używać tego jako największy atut w sprzedaży. Fredrik jest bardzo ekstrawagancką osobą, która do perfekcji opanowała sprzedaż opartą na jego kolorowej osobowości. Książka ta, pomoże ci znaleźć odpowiedź na pytanie, co jest Twoim wyróżnikiem oraz w jaki sposób wdrożyć to do Twojej codziennej sprzedaży.
„Twój ruch” Josh Altman
Tą książkę cenimy najbardziej za to, że Josh tak dokładnie i dosadnie pokazuje dlaczego najważniejszą rzeczą w sprzedaży jest to aby każdy wiedział, czym się zajmujesz a innymi słowy mówiąc- co sprzedajesz. W 2017 roku sprowadziliśmy braci Altman do Polski i w ramach konferencji „Liczy się sprzedaż” pokazali nam jak bardzo są spójni z tym co piszą w swojej książce na temat komunikowanie każdemu i wszędzie czym się zajmują. Z tej książki nauczyliśmy się również tego, że klienci są wszędzie, a także jak do nich docierać w niestandardowy sposób.
Książka dla każdego, kto ma opory przed komunikowaniem całemu światu czym się zajmuje.
„Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Marcin Osman
Ta książka pozwoli ci oswoić się z porażką. Niepowodzenia, odmowy klientów to chleb powszedni każdego sprzedawcy, ale nie każdy sprzedawca potrafi poradzić sobie z nią od tak. Opisałem w niej moje najtrudniejsze doświadczenia w zakresie tego jak radzić sobie z porażkami nie tylko w biznesie. Polecamy ci ją ponieważ, wiemy jak ciężko jest przechodzić przez porażki samemu. Dlatego właśnie napisałem tą książkę.
„Kim jesteś? 125 zadań i wyzwań jak lepiej poznać siebie.” Kamila Kruk
Aby zrozumieć swoich klientów, musisz najpierw zrozumieć siebie tzn. jaki jesteś, co cię porusza, co dodaje a co zabiera energię. Książka Kamili jest takim właśnie wytrychem do ciebie samego. Zauważyliśmy, że to co odróżnia dobrych sprzedawców od słabych to świadomość siebie, skuteczność, inteligencja emocjonalna, pro aktywność- ta książka pozwoli ci rozwinąć każdą z tych cech, poprzez realne i konkretne przepracowanie ich dzięki 125 zadaniom i wyzwaniom zaprojektowanym przez Kamilę, specjalnie dla ciebie.
„Ekonomia wdzięczności” Gary Vaynerchuk
Ekonomia wdzięczności to podstawa naszej sprzedaży online (i nie tylko). Gary opisał idealnie to w jaki sposób on buduje swoje biznesowe imperium, właśnie przez dawanie ogromnej wartości „up front” a dopiero później sprzedając ludziom, którzy obejrzeli i przeczytali setki godzin jego materiałów, które publikuje za darmo w internecie. Dzięki takiej postawie, będziesz domykał więcej transakcji, ponieważ twoi klienci będą cię już: znali, lubili za to co dla nich zrobiłeś wcześniej za darmo. Tym właśnie jest ekonomia wdzięczności.
„Wymyśl, sprzedaj, zarób” Lori Greiner
Lori to mistrzyni sprzedaży, właścicielka setek patentów oraz przedsiębiorca, który sprzedaż swoich produktów liczy w setkach milionów dolarów.
Tą książkę polecamy ci, abyś jeszcze lepiej zrozumiał cały cykl powstawania produktów, w którym sprzedaż jest jednym z trzech najważniejszych etapów.
Niezwykle inspirująca, praktyczna, poparta przykładami książka, da ci jeszcze więcej narzędzi, które ty jako nowoczesny sprzedawca wdrożysz do swojego działania tu i teraz!
Wszystkie oczywiście znajdziecie w www.osmpower.pl