Zwycięzca konkursu “Liczy się Sprzedaż”

Adam Mielnicki wziął udział w naszym łikendowym konkursie i wygrał bilet na konferencję “Liczy się sprzedaż”! 

Dlaczego Adam? Zobaczcie poniżej jego odpowiedź na pytanie, dlaczego to on ma dostać od nas bilet! 

Brawo Adam, do zobaczenia 19 lutego! 

Adam pisze:

OTO 100 POWODÓW DLA KTÓRYCH POWINIENEM WYGRAĆ WEJŚCIÓWKĘ NA TO SZKOLENIE : Emotikon smile:)

1. Bo jestem przekonany że sprzedaż jest najważniejsza umiejętnością w dzisiejszym świecie

2. Bo zawsze podchodzę do sprzedaży na zasadzie WIN-WIN i moim klienci- partnerzy zawsze zyskują

3. Bo dzięki udziałowi w konferencji i zastosowaniu nowej wiedzy będę miał jeszcze lepsze wyniki w sprzedaży co w nawiązaniu do punktu 2 pomnoży dobro

4. Bo poprzez swoją proaktywność i łatwość nawiązywania kontaktów wniosę wartość na szkolenie poprzez rozmowy z uczestnikami w trakcie przerw

5. Bo sprzedaż jest dla mnie drogą do spełnienia marzeń

6. Bo uwielbiam się uczyć, a wiem że to szkolenie to świetna nauka

7. Bo chcę spotkać Josha Altmana

8. Bo chcę spotkać Marcina Osmana

9. Bo chcę udowodnić że powiedzenie „nie ważne skąd pochodzisz, ważne dokąd zmierzasz jest prawdziwe”

10. Bo chcę nauczyć się kochać poniedziałki,

11. Bo sprzedaż przekłada się na prawie każdą inną dziedzinę życia

12. Bo zgodnie z poleceniem Briana Tracy staram się uczestniczyć w jak największej liczbie szkoleń dot. mojej branży

13. Bo chcę nauczyć się dopinać duże kontrakty mimo młodego wieku

14. Bo chcę zobaczyć jak prezentować produkt, rozwiązanie które sprzedaje

15. Bo chcę mieć jeszcze więcej zadowolonych klientów

16. Bo dzięki wyższym zarobkom ze sprzedaży będę miał więcej środków na pomoc dla potrzebujących

17. Bo kocham rozmawiać z ludźmi ,a sprzedaż to przede wszystkim relacja

18. Bo moi partnerzy biznesowi z którymi współpracuję będą bardziej zadowoleni z moich wyników

19. Bo pomimo wielu porażek wciąż walczę o bardzo dobre wyniki w sprzedaży

20. Bo sprzedaż to według mnie droga do największej wartości, którą wg. mnie jest wolność

21. Bo chciałbym nauczyć się sprzedawać również na skalę międzynarodową

22. Bo chciałbym dowiedzieć się jak tworzy się struktury sprzedaży

23. Bo chciałbym nauczyć się dobierać właściwych ludzi do
zespołu

24. Bo warto wiedzieć jakie są również zagrożenia związane z niewłaściwą sprzedażą

25. Bo warto wiedzieć jak ustrzec się przed trikami sprzedażowymi , aby świadomie korzystać z konsumpcji

26. Bo chcę dowiedzieć się jak tworzyć teksty sprzedażowe które będą skuteczne

27. Bo wiedzieć jak sprzedawać on-line

28. Bo chcę nauczyć się wykorzystywać media społecznościowe do skutecznej sprzedaży

29. Bo chcę nauczyć się kreować brand, osobisty i firmowy, tak aby to klienci sami bardziej chcieli kupować, niż ja bym miał im sprzedawać

30. Bo sprzedaż to okresowo nawet połowa mojego życia (12h pracy/dziennie) i wpłynie to również na lepszą jakość pozostałych 12 h (za prowizję będzie na dobry materac =dobry sen Emotikon tongue:P )

31. Bo wiem że sprzedaż to sztuka, a ja uwielbiam sztukę

32. Bo jak to mówił Brian Tracy „Najważniejsza jest sprzedaż, reszta to komentarze”

33. Bo chcę poznać nowych partnerów biznesowych na szkoleniu (ku również ich pożytkowi, patrz punkt 2. )

34. Bo dzięki sprzedaży uzbieram na mieszkanie, które będzie dobrym punktem wyjścia do kupowania kolejnych aktyw

35. Bo dzięki sprzedaży będę zabierał swoją dziewczynę w najpiękniejsze miejsca na ziemi, na najlepsze randki na świecie (podobno już takie są, ale wiem że zawsze może być jeszcze lepiej Emotikon tongue:P )

36. Bo dzięki skutecznej sprzedaży buduję jeszcze większa pewność siebie

37. Bo dzięki lepszej sprzedaży i większym pieniądzom będę w stanie za kilka lat uruchomić schronisko i klinikę dla bezpańskich zwierząt

38. Bo dzięki lepszej sprzedaży będę mógł zaprosić moich znajomych z biedniejszych krajów Ameryki Południowej do Polski

39. Bo jeśli nauczę się sprzedawać to w przyszłości również będę dzielił się tą wiedzą i wniosę dodatkową wartość na rynek szkoleniowy

40. Bo uważam że „chcieć to móc” , a ja chcę Emotikon wink;)

41. Bo znam już kilkunastu milionerów, ale nie poznałem jeszcze żadnego miliardera, a na Waszym szkoleniu jest taka okazja 

42. Bo to szkolenie będzie naturalnym etapem w moim dalszym rozwoju jako człowieka, sprzedawcy, przedsiębiorcy

43. Bo jeśli przekonam się do tego szkolenia to chętnie będę uczestniczył w kolejnych szkoleniach które organizujecie

44. Bo występ braci Altman będzie dla mnie również cenną lekcją z wystąpień publicznych

45. Bo bardzo dobrze kojarzy mi się Hotel Airport Okęcie.

46. Bo bracia Altman nie często są w naszym kraju, więc będzie to wyjątkowa okazja żeby ich spotkać

47. Bo chcę się więcej dowiedzieć o rynku nieruchomości

48. Bo w dniu szkolenia wg. prognozy pogody ma być -1*C i opady śniegu. W taką pogodę zamiast spacerować lepiej spędzić ten czas nauce fachu sprzedaży

49. Bo doceniam wartość którą Marcin Osman wniósł na polski rynek i chcę się o tej wartości przekonać na żywo

50. O kurde, jeszcze 50 trzeba wymyślić ;P (dobra żartuję, powodem nr 50 niech będzie to że jestem ciekawy jakie książki mogą polecić prelegenci szkolenia)

51. Bo bardzo lubię hasło „Think Big” , a uczenie się od miliarderów jest z tym hasłem zgodne

52. Bo życie to sztuka wyboru, a mój wybór to być na tym szkoleniu

53. Bo potrzebuję nauczyć się pracować skuteczniej nad własną samodyscypliną w kontekście sprzedaży

54. Bo jeśli nie będę na tym szkoleniu, to wiem że ominie mnie coś bardzo bardzo wartościowego

55. Bo już sobie zapisałem w kalendarzu że ten dzień rezerwuje na to szkolenie

56. Bo pomoże mi to zrealizować cele które ustaliłem sobie na rok 2017

57. Bo po szkoleniu nowo nabytej wiedzy nie zachowam tylko dla siebie, ale będę się nią otwarcie dzielił z innymi

58. Bo chcę dowiedzieć się jakie są motywacje braci Altman do robienia tego co robią i tego jak pracują nad własną motywacją

59. Bo Warszawa to piękne miasto , a szkolenie jest właśnie w stolicy

60. Bo jestem ciekawy jakie przełożenie ma to co powiedzą bracia Altman na polską rzeczywistość

61. Bo jestem bardzo ciekawy występu Doroty Stankowskiej

62. Bo jestem bardzo ciekawy występu Wojciecha Orzechowskiego

63. Bo jestem bardzo ciekawy występu Marcina Osmana

64. Bo potrzebuję aktualizować moją wiedzę dotyczącą sprzedaży

65. Bo na szkoleniu mogę poznać przyszłego przyjaciela, szefa, pracownika i Bóg wie kogo jeszcze

66. Bo ładnie proszę o to miejscówkę na szkoleniu  „Proście, a będzie wam dane” Emotikon smile:)

67. Bo będę na czas, punktualnie

68. Bo chciałbym lepiej rozmieć moich klientów-partnerów biznesowych

69. Bo życie jest przygodą dla odważnych albo niczym

70. Bo łącze sprzedaż ze studiami

71. Uwielbiam się śmiać i uśmiechać, a podczas szkolenia swoją pozytywną energią „zarażę” wszystkich dookoła

72. Bo na szkolenie przyjdę wyspany i będę uważnie słuchał

73. Bo mam w portfelu jeszcze trochę miejsca na wyższe prowizje, a to czego nauczę się na szkoleniu pomoże mi te miejsce zapełnić

74. Bo uwielbiam dużo czytać, a Josh Altman napisał świetną książkę „Twój ruch”

75. Bo Josh Altman ma rację, teraz mój ruch

76. Przy okazji numerku składającego się z przyjętych w kulturze dwóch szczęśliwych cyfr chcę napisać „bo wierzę w szczęście, im ciężej pracuję tym bardzie ono mi sprzyja”

77. Bo to szkolenie poszerzy również moje horyzonty

78. Bo chcę zobaczyć jak to jest przebywać w gronie kilkuset pozytywnych osób

79. Bo to szkolenie zapewne doda mi energii, sił i motywacji

80. Bo na tym szkoleniu będą zapewne moi znajomi i klienci z którymi również przy okazji się spotkam

81. Bo koszt biletu to na ten moment dla mnie spory wydatek,

82. Bo rekomendacje które będę szerzył w świat po szkoleniu będą o wiele więcej warte niż koszt tego jednego miejsca

83. Bo moim marzeniem jest być na tym szkoleniu

84. Bo śniło mi się zeszłej nocy że byłem na tym szkoleniu

85. Bo uwielbiam jeździć komunikacją miejską w Warszawie, a przy okazji szkolenia będę miał okazję i zaszczyt przejechać się nią z Powiśla aż do Hotel Airport Okęcie

86. Bo chcę się dowiedzieć jak reagować na różne obiekcje potencjalnych klientów

87. Bo chcę wiedzieć jak pozyskiwać nowych klientów i tworzyć sobie grupę docelową

88. Bo chciałbym sobie zrobić zdjęcie z każdym z prelegentów

89. Bo jestem osobą sympatyczną, a na pewno chcecie mieć samych sympatycznych uczestników 

90. Bo po wyjściu z hotelu widok lotniska zainspiruje mnie do tego żeby podróżować jeszcze więcej

91. Bo chcę dowiedzieć się jak wygląda rozkład dnia ludzi którzy będą przemawiać ze sceny

92. Bo nie będę tylko słuchał, ale to co usłyszę bardzo szybko przełożę na praktykę

93. Bo wybór mnie to dobry wybór, a dobro zawsze wraca 

94. Bo chcę jak najlepiej przeżyć swoje życie, a wiem że udział w tym szkoleniu mi w tym pomoże

95. Bo jestem z rocznika 1995, uznawanego przez wielu za rocznik który punktuje na + osobom startującym w konkursach takich jak ten

96. Bo słuchając braci Altman mówiących po angielsku, przy okazji „popracuję” nad znajomością tego języka

97. Bo zastanawiam się nad wyjazdem do USA, a bracia Altman przybliżą mi rzeczywistość tego kraju, co pomoże mi dokonać dobrej decyzji

98. Bo „kto z kim przystaje takim się staje” , a ze względu na poziom prelegentów i uczestników chyba nie muszę rozwijać dalej tego wątku 

99. Bo mam dystans do pieniędzy, ale pracuję nad tym żeby pieniądze nie miały dystansu do mnie
100. Bo kocham sprzedaż, a z miłością się nie dyskutuje

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet - to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: - życie z "lekkim plecakiem"; - bezkosztowy marketing; - kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; - walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; - ekonomia wdzięczności; - content marketing. Autor trzech książek: - "Biznes ci ucieka" - "Przedsiębiorca w podróży" - "Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie" Wydawca bestsellerowych książek takich jak: - "Sprzedaż" Fredrik Eklund - "Zapytaj Garyego" Gary Vaynerchuck - "Kreatywność na zawołanie" i "Die empty - życie na 100%" Todda Henry Swoją wiedzą bezpłatnie dzieli się na: - blogu www.marcinosman.pl - kanale YT: biznesciucieka - swoim profilu na FB Marcin Osman

Post A Reply