WEBINAR: Jak testować pomysły biznesowe!

Zbyt wiele osób zakłada biznes oraz odpala nowe projekty, bez wcześniejszego upewnienia się, czy one w ogóle mają

szansę na sukces.

Po co robić ryzykowne projekty,

nie mając 100% gwarancji, że one zadziałają?

Śmiem twierdzić, że moją największą kompetencją tuż obok sprzedaży,

jest bardzo szybkie testowanie i walidowanie

pomysłów biznesowych, tj. sprawdzanie czy mają one w ogóle szansę na sukces.

Zapraszam Cię na poniedziałkowy webinar (21sierpnia),

podczas którego przedstawię Ci:

 

– jak błyskawicznie robić przedsprzedaż Twoich nowych produktów,

przy koszcie zero złotych

– jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia niemal do zera

– czym jest walidacja pomysłów biznesowych

– najczęstsze błędy podczas startowania z nowymi pomysłami biznesowymi.

 

Będzie to najlepiej spędzona godzina, bo pozwoli Ci wreszcie ruszyć

z miejsca i znaaaaacznie zmniejszyć środki jakie

do tej pory inwestowałeś w launch nowego produktu!

KIEDY?

Poniedziałek, godzina 21:00

Webinar jest BEZPŁATNY, musisz

jedynie się zarejestrować! 

 

Do zobaczenia!

REJESTRACJA:

https://osmpower.clickmeeting.com/jak-testowac-pom…/register

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply