WEBINAR: Jak skutecznie promować się w mediach?

Widzę (niestety) w necie dużo bezsensownych rekomendacji jak promować się w sieci, jak budować swój brand, jak

wbijać się na „branżowe konferencje” lub zbierać lajki… które nie przekładają się na pieniądze.

Jak skutecznie promować się w social mediach – to temat naszego dzisiejszego [CZWARTEK] webinaru! 🙂

Podzielę się z Wami moimi najlepszymi SPRAWDZONYMI NA SOBIE strategiami, narzędziami, pomysłami, które

przekładają się na wymierne efekty biznesowe.

Będzie o:

– brandingu

– public relations

– promocji na Facebooku

– występach/promocji/komunikacji podczas występów na konferencjach

– własnych platformach promocji siebie i swoich usług

Zapewniam Was o tym, że będzie to całkowicie inne podejście niż to co do tej pory podsuwali Wam spece od

marketingu i brandingu.

Błąd jaki widzę najczęściej to patrzenie na marketing jako narzędzie wspierające sprzedaż, a nie narzędzie

GENERUJĄCE sprzedaż. W moich założeniach działania – efektywność i skuteczność to podstawa, dlatego to co ja

mówię, jest tym co SAM sprawdziłem i wiem, że działa lub nie działa.

Nie będzie o kejsach CocaColi czy NIKE. Nie będzie o tym, że masz budować brand bo to on sprzedaje itd.

Ale będzie o tym jak służyć klientowi, tak aby to on chciał być Twoim działem marketingu, ale przede wszystkim o

tym jak budować własne „platformy medialne” i społeczności, po to aby być w 100% niezależnym od opinii

speców/influencerów swoim własnym influencerem! 🙂

 

Webinar bezpłatny, jedyne co musisz zrobić to zapisać się w linku poniżej.

LINK DO ZAPISÓW:

https://osmpower.clickmeeting.com/jak-skutecznie-p…/register

Prośba, udostępnij ten post dalej. Twoi znajomi będą Ci za to wdzięczni! 🙂

Do zobaczenia! 🙂

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply