WEBINAR: Jak radzić sobie z wymówkami klientów?

Zapraszam Was na wtorkowy webinar (26 września) pt.
“JAK RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI I WYMÓWKAMI KLIENTÓW?”

Podzielę się z wami swoimi najlepszymi strategiami w zakresie tego
jak jeszcze skuteczniej sprzedawać Wasze produktu i usługi.

Dowiecie się:
– jakie najczęstsze obiekcje stawiają klienci?
– które z obiekcji są obiekcjami twardymi, a które jedynie “zasłoną dymną”?
– jakich technik użyć do poradzenia sobie z wymówkami klienta?
– kiedy należy “docisnąć” a kiedy “odpuścić”?
– jak radzić sobie z większością wymówek klienckich.

Przygotowałem listę ponad 50 wymówek/obiekcji klienckich, oraz scenariusze poradzenia sobie z nimi.
Gwarantuję jak zawsze 100% praktyki, zero teorii, bo cała przedstawiona wiedza to moje własne case study! 🙂

Webinar bezpłatny, konieczna jedynie REJESTRACJA w linku poniżej.
http://bit.ly/2xA8g1B
Do zobaczenia! 🙂
Marcin “webinar” Osman! 🙂

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply