Poznajmy się

Rzeczą, która budzi największe zdziwienie wśród moich znajomych zarówno tych nowych jak i starych to informacja o tym, że moją ogromną pasją jest wędkarstwo.

Ale nie takie zwykłe (ze szwagrem przy piwie 😉 ) ale oparte na bliskim kontakcie z naturą, chodzeniem w wodzie (bo po wodzie to chodzić potrafił tylko jeden gość 😀 )
To zdjęcie oddaje idealnie definicję tego czym jest wędkarstwo muchowe (bo tak nazywa się metoda jakiej używam).
Jaki morał płynie z tego posta i fotki?
Nasze otoczenie widzi to co my robimy, przez swoje filtry i ich rzeczywistość jest zupełnie inna od naszej, więc nie ma co słuchać innych bo trzeba oddawać się w najlepsze temu:
– co się kocha,
– co nas porusza,
– co daje emocje (tak, bo takie wędkarstwo daje ogromne emocje, nawet jeśli myślisz, że to nie możliwe 😛 )
i… kropka! 🙂
Ten moment uchwycił rewelacyjnie Michał Kula z FotoBlysk.com za co jestem jemu i Patrycja Dobranowicz bardzo wdzięczny! 🙂
ps.
a jak chcesz jeszcze lepiej poznać mnie to zapraszam na www.marcinosman.pl

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply