Nie zabiegam o owacje na stojąco! Ja mam dać wartość!

Jeśli byłeś na moim wystąpieniu, webinarze, warsztacie to zapewne doświadczyłeś już tego, że moim celem nie jest wywołanie sympatii u 100% sali ALE realne i konkretne rozwiązanie problemów, ludzi którzy przyszli mnie posłuchać.

Taka strategia nie jest popularna na polskim rynku, bo widzę że znaczna część osób występujących na polskich scenach szkoleniowo-mówczo-warsztatowych zabiega o to aby na koniec otrzymać „same piątki” w polu „ocena prelegenta” i aby nikogo nie urazić.
Moim celem jest dać wartość, przez co rozumiem rozwiązanie konkretnego problemu jaki ktoś mi przedstawia… do rozwiązania a nie zaproszenie do „miziu-miziu” czy motywacyjnej gadki.
Często słyszę, że jestem za ostry dla moich słuchaczy, albo że ktoś poczuł się urażony moją bezpośredniością i zerową tolerancją dla bull shitu ALE właśnie dzięki temu jestem tak skuteczny w tym co robię. Nie dzięki subtelności, ale dzięki bardzo szybkiemu odnajdywaniu genezy problemu, wyrzucania z rękawa 100 sposobów jego rozwiązania i ustalania jasnej listy działań, które będą wykonane NATYCHMIAST a nie za miesiąc.
Zdarza się całkiem często, że moje podejście otrzymuje owacje na stojąco ALE są one wynikiem docenienia tego co dałem moim ŚWIADOMYM słuchaczom tj. rozwiązania ich konkretnego problemu! 🙂

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply