Nie zabiegam o owacje na stojąco! Ja mam dać wartość!

Jeśli byłeś na moim wystąpieniu, webinarze, warsztacie to zapewne doświadczyłeś już tego, że moim celem nie jest wywołanie sympatii u 100% sali ALE realne i konkretne rozwiązanie problemów, ludzi którzy przyszli mnie posłuchać.

Taka strategia nie jest popularna na polskim rynku, bo widzę że znaczna część osób występujących na polskich scenach szkoleniowo-mówczo-warsztatowych zabiega o to aby na koniec otrzymać „same piątki” w polu „ocena prelegenta” i aby nikogo nie urazić.
Moim celem jest dać wartość, przez co rozumiem rozwiązanie konkretnego problemu jaki ktoś mi przedstawia… do rozwiązania a nie zaproszenie do „miziu-miziu” czy motywacyjnej gadki.
Często słyszę, że jestem za ostry dla moich słuchaczy, albo że ktoś poczuł się urażony moją bezpośredniością i zerową tolerancją dla bull shitu ALE właśnie dzięki temu jestem tak skuteczny w tym co robię. Nie dzięki subtelności, ale dzięki bardzo szybkiemu odnajdywaniu genezy problemu, wyrzucania z rękawa 100 sposobów jego rozwiązania i ustalania jasnej listy działań, które będą wykonane NATYCHMIAST a nie za miesiąc.
Zdarza się całkiem często, że moje podejście otrzymuje owacje na stojąco ALE są one wynikiem docenienia tego co dałem moim ŚWIADOMYM słuchaczom tj. rozwiązania ich konkretnego problemu! 🙂

Marcin Osman

<p>Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów</p> <p>i autor książek biznesowych.</p> <p>Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.</p> <p>Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej<br /> i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele.</p> <p>Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji.</p> <p>Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym.</p> <p>Promotor podejść takich jak:</p> <p>życie z “lekkim plecakiem”;<br /> bezkosztowy marketing;<br /> kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;<br /> walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;<br /> ekonomia wdzięczności;<br /> content marketing.</p> <p>Autor trzech książek:<br /> – “Biznes ci ucieka”<br /> – “Przedsiębiorca w podróży”<br /> – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”</p> <p>Wydawca bestsellerowych książek takich jak:<br /> – “Sprzedaż” Fredrik Eklund<br /> – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck<br /> – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty</p>

Post A Reply