Moja rekomendacja książki ” Siła przedsiębiorczości” Daymonda Johna

 

Pomyślałem sobie właśnie, że napiszę jak bardzo super książką jest „Siła przedsiębiorczości” Daymonda Johna.

Opiszę lekcje jakie z niej wziąłem, pokażę osiągnięcia autora. Wiadomo, standard 😉

Spowoduje to zapewne kilkadziesiąt/kilkaset zamówień ale nadal nie wszyscy zaufają mojej rekomendacji, aby ją przeczytać.

Zadałem sobie więc pytanie, dlaczego w ogóle ja po nią sięgnąłem i dlaczego jest to dla mnie tak ważna książka?

Odpowiedź mną wstrząsnęła – ta książka uratowała mi życie! Nie w przenośni, dosłownie.

6 lat temu straciłem WSZYSTKO co wtedy zbudowałem (firmę, pieniądze, klientów) a co jeszcze gorsze pewność siebie i wiarę w to, że będę się w stanie z tego wykaraskać, a następnie znów wejść na drogę sukcesu.

Gdyby nie ona, nie mam pojęcia w jakim miejscy bym teraz był, ale wiem że na pewno nie byłbym w stanie cieszyć się życiem i przedsiębiorczością tak jak ma to teraz miejsce co dzień! 🙂

Książka daje narzędzia, case study ALE przede wszystkim pozwala na to aby cały czas trzymać się zasad, które

sprawiły, że biznes się rozwija w sposób organiczny, konkretny i cały czas do przodu.

Każda książka, którą wydajemy jest niezwykła, praktyczna, konkretna. Jeśli jednak miałbym wybrać jedną książkę, z

którą miałbym spędzić czas na bezludnej wyspie to zdecydowanie byłaby nią „Siła przedsiębiorczości, siła upadku”

Daymonda Johna.

https://osmpower.pl/daymondjohn

Zaufaj mojej rekomendacji, wrzuć książkę do koszyka i podziękuj nam za jej wydanie, jak już ją w całości przeczytasz!

🙂
Ps.
Zobacz też jaką video recenzję tej książki przygotował @Ideaman.tv

https://www.youtube.com/watch?v=uQbHBi4u3iE&feature=youtu.be
ps. ps.

Wpisz kod rabatowy:

silaprzedsiebiorczosci

to otrzymasz od nas do końca łikendu DARMOWĄ DOSTAWĘ tej książki! 🙂

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply