Mój kurs działania :)

Pytacie mnie jak sprawdzam/koryguję mój kurs działania.

Wklejam Wam poniżej listę pytań, które sobie bardzo często zadaję aby weryfikować, czy idę we właściwym kierunku (głównie biznesowym), ale nie tylko:
– Czy nie da się tego zrobić prościej?
– Czy na pewno trzeba to robić w takich sposób?
– Jak mieć XYZ, ale przy mniejszym nakładzie energii/zasobów?
– Co mogę zrobić TERAZ aby zadziało się XYZ?
– Jak bez szukania nowych zasobów osiągnąć XYZ?
– Czy jest to fakt, czy tylko opinia?
– Jak zrobił by to Noah Kagan?
– Co powiedział by Michael Frackowiak na taką stylizację?
– Co doradził bym sam sobie, gdybym był swoim własnym doradcą?

Takie pytania, nie raz ratowały mnie przed mega dołem, lub pozwalały odnaleźć rozwiązanie, które na początku wydawało się, że nie istnieje! 🙂

Jeśli widzisz w tym wartość to udostępnij proszę ten wpis dalej.
Dziękuję! <3

Marcin Osman

<p>Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów</p> <p>i autor książek biznesowych.</p> <p>Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.</p> <p>Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej<br /> i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele.</p> <p>Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji.</p> <p>Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym.</p> <p>Promotor podejść takich jak:</p> <p>życie z “lekkim plecakiem”;<br /> bezkosztowy marketing;<br /> kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;<br /> walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;<br /> ekonomia wdzięczności;<br /> content marketing.</p> <p>Autor trzech książek:<br /> – “Biznes ci ucieka”<br /> – “Przedsiębiorca w podróży”<br /> – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”</p> <p>Wydawca bestsellerowych książek takich jak:<br /> – “Sprzedaż” Fredrik Eklund<br /> – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck<br /> – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty</p>

Post A Reply