Marzenia z odroczoną datą realizacji :)

Marzenia z odroczoną datą realizacji – czyli takie, które są w fazie realizacji, ale nie mają stopnia pilności PILNE! 🙂
Na zdjęciu widzisz marynarkę moich marzeń, która od kilku dni jest moja.

Jej wyjątkowość oprócz idealnego dopasowania stanowią akcenty wędkarskie (mucha w klapie oraz podszewka z przynętami wędkarskimi)
Zobaczyłem ją prawie 3 lata temu, a cena na metce sprawiła, że nie przeszła mojego ówczesnego testu „czy warto wydać tyle na marynarkę”.
Często o niej myślałem i podświadomie wpisałem ją na listę rzeczy „pewnego dnia”.
Na takiej liście rzeczy jest:
– kilka msc w Australii
– łowienie tarponów (to taka wielka ryba) na Florydzie lub na Kubie
– nagranie kilku odcinków własnego programu wędkarskiego (przypominającego bardziej film sensacyjny niż obraz, który teraz zapewne pojawił się w Twojej głowie 😛 )
– Tesla do użytku (nie potrzebuję jej posiadać na własność)
– linia ubrań brandowana „Osman poleca”
– kolacja w chicagowskiej trzy gwiazdkowej restauracji Alinea
– spędzenie tygodnia z Neavy Sealsami
– i jeszcze kilka innych rzeczy 😉
Każda z tych rzeczy jest w zasięgu mojej „mocy sprawczej” tzn. cel, pal, hustling i się dzieje, ale nie ma jej na liście do zrobienia natychmiast.
Większość rzeczy robię od razu, ale jak widzisz mam też swoją listę marzeń które wiem, że się zadzieją, ale nie muszę tego mieć dzisiaj.
Piszę o tym, bo widzę mnóstwo haseł „sięgaj po swoje marzenia”, „życie jest za krótkie”, w które wierzę i ja, ale doświadczam też tego, że fajnie jest mieć swoją listę rzeczy „one day” 🙂
A co się znajduje na Twojej liście „one day”, co do której masz 100% pewność, że się zadzieje, dzięki Twojej mocy sprawczej ale jeszcze nie dzisiaj, hmm? 🙂
Co o tym sądzisz? 🙂
A jeśli ten post był dla Ciebie wartościowy, to udostępnij go proszę dalej! 🙂
ps.
Skąd takie przemyślenia? Z naszej najnowszej książki:
http://osmpower.pl/filozofiahustle

Marcin Osman

<p>Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów</p> <p>i autor książek biznesowych.</p> <p>Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.</p> <p>Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej<br /> i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele.</p> <p>Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji.</p> <p>Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym.</p> <p>Promotor podejść takich jak:</p> <p>życie z “lekkim plecakiem”;<br /> bezkosztowy marketing;<br /> kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;<br /> walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;<br /> ekonomia wdzięczności;<br /> content marketing.</p> <p>Autor trzech książek:<br /> – “Biznes ci ucieka”<br /> – “Przedsiębiorca w podróży”<br /> – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”</p> <p>Wydawca bestsellerowych książek takich jak:<br /> – “Sprzedaż” Fredrik Eklund<br /> – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck<br /> – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty</p>

Post A Reply