Jak sprzedawać więcej?!

Drodzy,
widzimy z Kamilą mnóstwo:
– mitów
– frustracji
– bezradności
– nieprofesjonalizmu
– amatorskich zachowań
w kontekście tego jak:
– autorzy
– selfpublisherzy
– wydawcy amatorzy
– “starożytni” wydawcy
zniekształcają obraz biznesu książkowego.

Chcemy z Kamila Kruk zmienić tą sytuacje i pomóc chociaż części autorów, którzy mają super książki, ale nie potrafią ich doprowadzić do odpowiedniej liczby czytelników. Innymi słowy – mają świetną książkę, ale nie mają pojęcia co zrobić aby zwiększyć jej sprzedaż.
Pomóżcie nam proszę dotrzeć do tych polskich autorów książek, którzy chcą… SPRZEDAĆ więcej egzemplarzy swoich książek! 🙂
Jeśli znacie takich autorów, to otagujcie ich proszę w komentarzach poniżej.
Jeżeli sami jesteście takimi autorami, to też otagujcie siebie :)))
ps.
NIE piszcie proszę do nas prywatnych wiadomości, bo tego nie już udźwigniemy 😉

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply