Hej! Wyróżnij się!

Podczas przygotowywania mojej prezentacji na wystąpienie w ramach niedzielnej konferencji, wypisałem sobie na liście moich notatek oczywiście hasło “wyróżnij się”.

W pierwszej chwili odruchowo przyszła mi do głowy koncepcja “fioletowej krowy” czyli wyróżnika na tle innych.

Przygotowałem slajd, umieszczając na nim oczywiście… FIOLETOWĄ KROWĘ ale po kilku sekundach uderzyła mnie refleksja, żę jak ja mogę mówić “wyróżnij się” skoro nawet na slajdzie o wyróżnianiu, nie wyróżniam się niczym od tych, którzy powtarzają teorię “fioletowej krowy” S.Godina.

Szybko poprawiłem mój błąd, i stworzyłem slajd obrazujący to jak jak rozumiem wyróżnij się.

Od ubiegłej niedzieli na swoich prezentacjach będę się posługiwał teorią “ryby w muszcze” zamiast “fioletowej krowy bez muszki” 

Skąd u mnie taki pomysł?
– muszka- wiadomo 
– ryba – wiadomo 
– mix kreatywności – Todd Henry wiadomo! 

Czemu o tym piszę?

Bo chcę się z Wami podzielić tym jak bardzo ważne jest wyróżnianie się z tłumy. Nie chodzi o ego, ale o wymierne efekty biznesowe jakie daje właśnie wyróżnienie się.

Pytanie jakie mam do Ciebie:
CZYM TY SIĘ WYRÓŻNIASZ?

Wyjątkowo nie chcę Twoich lajków, ale komentarze, w których napiszesz czym się wyróżniasz, albo info z czym masz trudność w rozpoznaniu Twojego wyróżnika (chętnie pomogę )

www.osmpower.pl

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet - to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: - życie z "lekkim plecakiem"; - bezkosztowy marketing; - kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; - walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; - ekonomia wdzięczności; - content marketing. Autor trzech książek: - "Biznes ci ucieka" - "Przedsiębiorca w podróży" - "Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie" Wydawca bestsellerowych książek takich jak: - "Sprzedaż" Fredrik Eklund - "Zapytaj Garyego" Gary Vaynerchuck - "Kreatywność na zawołanie" i "Die empty - życie na 100%" Todda Henry Swoją wiedzą bezpłatnie dzieli się na: - blogu www.marcinosman.pl - kanale YT: biznesciucieka - swoim profilu na FB Marcin Osman

Post A Reply