Filozofia “Bogatego Pracownika”.

Dość mam tego, że wszędzie trąbią o tym, że jedynie posiadanie firmy daje możliwość bycia pięknym, szczęśliwym i bogatym! 😉

Widzę dwie grupy ludzi:
Jedna grupa podczas przerw w pracy i na niedzielnych obiadkach hejtuje swoich szefów, a i tak kolejnego dnia stawia się w tej znienawidzonej pracy.

Druga grupa, to przedsiębiorcy, którzy narzekają na pracowników, że obiboki, że się nie starają, że marudzą, że nie mają zapewnionych takich warunków do pracy jak by chcieli.

Jedni marudzą na drugich.

 

Gdy spojrzymy na to z boku to widać, że jest to bez sensu, bo i tak na koniec dnia aby „mieć”, trzeba „robić”.

Chcę Was zachęcić (a nawet skutecznie przekonać) do tego, abyście zapoznali się z filozofią „Bogatego pracownika”, którą opisał James Altucher.

 

James mówi, że bogaty pracownik to… przedsiębiorczy pracownik, czyli taki, który podwija rękawy i ciśnie to co ma do zrobienia ALE i robi odrobinę więcej.

​​I właśnie ta odrobina więcej, pozwala mu na bycie dalej niż jego niezbyt rzutcy koledzy z open space’a 😉
Ale James mówi też, jakie warunki musi spełnić szef, aby tacy „bogaci pracownicy” chcieli pracować właśnie w jego firmie.

 

Jeśli MASZ FIRMĘ to kup książkę „Bogaty pracownik” swoim pracownikom.

Dlaczego?
Bo Ci się to OPŁACI! 🙂
A jeśli jesteś PRACOWNIKIEM, to kup sobie „Bogaty pracownik” dla siebie.

Dlaczego?
Bo Ci się to OPŁACI! 🙂
LINK do książki:
https://osmpower.pl/bogatypracownik

A, jeśli Cię nie przekonał mój tekst, to looknij proszę na poniższe video! 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=L37kItO7VVs

Czytaj i działaj, bo… to Ci się OPŁACI! :)

Marcin Osman

<p>Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów</p> <p>i autor książek biznesowych.</p> <p>Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.</p> <p>Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej<br /> i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele.</p> <p>Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji.</p> <p>Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym.</p> <p>Promotor podejść takich jak:</p> <p>życie z “lekkim plecakiem”;<br /> bezkosztowy marketing;<br /> kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;<br /> walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;<br /> ekonomia wdzięczności;<br /> content marketing.</p> <p>Autor trzech książek:<br /> – “Biznes ci ucieka”<br /> – “Przedsiębiorca w podróży”<br /> – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”</p> <p>Wydawca bestsellerowych książek takich jak:<br /> – “Sprzedaż” Fredrik Eklund<br /> – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck<br /> – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty</p>

Post A Reply