FB LIVE: Zmiany, zmiany, zmiany :)

Zapraszam Was na mój FANPAGE! 😉

 

Cześć, nazywam się Marcin Osman i zapraszam Was na kolejny Facebook Live.

Dzisiejszy Live jest zapowiedzią nowych rzeczy, które będziemy realizowali w ramach wydawnictwa,  OSMpower, Marcina Osmana. W opisie na górze tego Live wkleiłem Wam link facebook.com/marcinosman i to jest fanpage Marcina Osmana. Oznacza to, że cała treść publikowana dotychczas na koncie prywatnym, będzie pojawiała się od teraz na koncie fanpage’owym.

 

Dlaczego? Facebook cały czas zmienia swoje algorytmy, przy skali tego co robimy nie możemy czekać na to, aż naturalny ruch organiczny Facebooka dotrze do Was. Doświadczyłem spadków interakcji pod moimi materiałami. Stąd decyzja o tym, by przenieść się na fanpage. Wiem, że wielu z Was myśli sobie, no dobra mówiłem kiedyś fanpage nie, teraz tak. To się zmieniło i chcę Was wszystkich zaprosić na mój fanpage.

 

Czemu chce żebyście byli częścią tego fanpage’a? Nie chodzi o sprzedaż mnie, ale żebyście w lepszy, łatwiejszy i szybszy sposób konsumować treść jaką dla Was wytwarzamy.

 

Pytanie do Was. Widzieliście ten format Daily Osman, którego dwa odcinki mogliście już zobaczyć. Daily Osman to format, który pokazuje Wam cały mój dzień ściśnięty w 25 minut. W taki sposób, by była to wartość dla Was na przykładzie tego, jak wygląda mój dzień i z tego się uczyć. Są to najbardziej ciekawe lekcje i wskazówki. Super ciekawy kontent, bo można wyłapać w sposób naturalny,  jak rozmawiam z kimś na żywo, a  nie do kamery, jaka następuje interakcja, więc możecie mnóstwo rzeczy podpatrzeć ode mnie.

 

Powodem dla którego idziemy w fanpage jest to, żebyście mogli wiedzieć o czymś takim jak Daily Osman. Dziś na fanpage’u ukaże się premierowy, trzeci odcinek Daily Osman na który zapraszam. Chciałbym zminimalizować sytuację w której muszę płacić za marketing Facebookowi  żeby do Was dotrzeć, bo ja wolę dać Wam, to co miałbym zapłacić Facebookowi. Wymyśliliśmy taki koncept, że każdy kto, będzie w pierwszym tysiącu followersów na moim fanpage’u otrzyma promo kody -20 zł na wszystko z OSMpower. Żywy cash do użycia w ramach OSMpower. Link jest poniżej. To jest pierwsze ogłoszenie, że będą na fanpage’u komunikowane treści video w dużej ilości, w lepszy sposób posegregowane, poukładane w taki sposób żebyście mogli jeszcze bardziej korzystać z tego, co dla Was przygotowaliśmy.

 

Może moją błędną obserwacją jest to, że zrobienie fanpage’a dla Was będzie łatwiejszym miejscem dla Was niż na koncie prywatnym, bo wielu z Was pisze, komentuje, prywatne wiadomości też dostaje, że coś przegapiliście. Na fanpage’u będziemy komunikowali się z Wami w sposób bardziej zaplanowany, czyli będziesz wiedział/wiedziała, że Live Osmana jest jutro o godzinie 18.00, dostaniesz o tym przypomnienie automatyczne wcześniej i nic nikomu nie będzie uciekało.

 

Zauważyłem u siebie na koncie prywatnym, że  jest wiele osób, które chcą do tego followingu dołączać, ale już nie mogą, bo nie ma miejsca, albo się spóźniły, a fanpage pozwoli w pełni skupić Was bliżej mnie, mnie bliżej Was w ramach tej treści fanpage’owej, którą będziemy dla Was tworzyli, czyli dużo kontentu Osmana.

 

Będziemy też robili tak, że będzie trochę luźniej, szczególnie kiedy będziemy w podróży. Kolejne miesiące to będzie u mnie permanentna podróż. To już się dzieje od 1 kwietnia. Najbardziej potrzebuje w tym momencie od Was tego, abyśmy potrafili przeemigorować z całą społecznością Osmana: mam teraz pięć tysięcy friends’ów i followersów na moim koncie prywatnym na konto fapage’owe. Jak to zrobić? Jeśli uważasz, że to co robię jest wartościowe, przydatne, to zaproś swoich znajomych do mojego fanepage’a. Jak to zrobić? Klikasz link na fanepage’u. Dajesz udostępnij i tam pojawia Ci się okienko do zaproszenia swoich znajomych.

 

Chciałbym żeby na fanepage’u były osoby jeszcze bardziej zainteresowane mną. Mniej przypadkowości, mniej ludzi ode mnie ze studiów, tylko osoby, które świadomie klikają ten like Marcin Osman fanpage’owy, by mieć społeczność, która chce się jednoczyć wokół treści, które reprezentujemy czy to ja, czy wydawnictwo, też Kamila będzie częstym gościem na fanepage’u. Wszystko po to, byśmy mogli lepiej Wam tą treść komunikować i dostarczać.

 

Nasze zamierzenia co do prowadzenia konta fanpage’owego są poważne, bo zasięgi, które mamy są znacznie większe. Ostatni kwartał był crazy pod kątem tego co zrobiliśmy, jak to wyglądało, też dzięki Wam oczywiście, bo to Wy jesteście tą społecznością dla której te wszystkie treści tworze. Będę się z Wami dzielił również moimi lekcjami, ale sprawdzonymi na temat fanpage’a żebyście mogli z tej wiedzy korzystać i czerpać rozwijając Wasze biznesy, bo nie chcę mówić, że nie ma nikogo w Polsce, ale nie znalazłem osób, od których mógłbym się nauczyć dobrze robienia fanpage’a własnego, którego celem jest budowanie własnego brandu i biznesu, ale to jest super, że możemy takie eksperymenty robić. Więc znowu im bardziej Wy zaangażujecie się w tą społeczność i pomóc mi w promocji, tym mniej czasu muszę poświęcać na to, żeby szukać hackingu dotarcia do Was, a będę mógł więcej czasu poświęcać na tworzenie treści, a chyba za to mnie najbardziej lubicie i doceniacie skoro mnie dalej oglądacie.

 

Na koncie prywatnym będą pojawiały się zajawki i przekierowania do kąta fanpage’owego. Główny nacisk mojej komunikacji z Wami to będzie koto fanpage’owe. W związku z tym, że intensywnie podróżujemy, pojawi się zmiana technologiczna, żeby mieć studio mobilne.

 

Uważam, że potrafimy tworzyć bardzo dobre treści organiczne. Ten wzrost, społeczność, której jesteście częścią powstała organicznie, bez dodatkowej reklamy. Technologie, copywriting, struktura postu, grafiki przełożone na fanpage i dopalone reklamą powinny dać zasięgi razy dziesięć, razy dwadzieścia. O to nam właśnie chodzi. Wiele osób robi odwrotnie, że najpierw sobie robi konto fapage’owe, nie wiedząc jak tworzyć treści wartościowe dla społeczności i mają fanpage po 500 -2000 followersów. To jest oczywiście dużo, ale to nigdy nie będzie większe, bo one traktują fanpage jak stronę firmową, a nigdy strona firmowa nie ma takiego przełożenia na relacje, interakcje jak konto prowadzone przez osobę, stąd projekt fanpage’a Marcina Osmana.

 

Fanpage to będzie to samo, co robił Osman na koncie prywatnym,  ale z większą ilością  narzędzi analitycznych dla nas twórców fanpage’u i z lepszymi możliwościami poinformowania Cię o tym, że jest treść, którą chcesz oglądać, bo skoro zostawiłeś like na fanpage’u to znaczy, że chcesz to oglądać.

 

Czy mogę liczyć na Wasze wsparcie w tym zakresie? Czy pomożecie mi rozwinąć fanepage Marcina Osmana? To jest moja platforma, ale dedykowana dla Was. Rzadko proszę, prócz udostępnień, żebyście coś dla mnie zrobili, a teraz to będzie dla mnie super ważne i przydatne, jeśli pomożecie mi ten fanpage zbudować, szczególnie na początku. Dzięki czemu będę mógł poświęcić się jeszcze więcej tworzeniu treści, a nie na marketingu tej treści.

 

Kierunek fanpage’a na najbliższy czas, to kontent wszystkich video i dystrybucja nagrań szerzej, blog marcinosman.pl, więcej tematycznie uporządkowanych Facebook Live’ów, które będą miały formę webinaru, jeszcze lepsze docieranie do osób zainteresowanych tematem tego, co my robimy.

 

Powstaje już moja nowa książka pt. ” Sto sprawdzonych i skutecznych sposobów na marketing i sprzedaż”. Książka będzie pokazywała Wam dokładnie sto strategii, które będziecie mogli wdrożyć do waszego życia i biznesu w sposób jeden do jeden. Zauważyłem, że jest dużo książek o marketingu, ale sam chciałbym mieć książkę, która będzie dokładnie pokazywała, na trzech, czterech, pięciu stronach jednego pomysłu,
co dokładnie krok po kroku muszę zrobić, aby mój marketing i biznes, sprzedaż głównie weszła na kolejny poziom. Koncept jaki na to mam jest połączony z fanpage’em, żeby budować ludzi zainteresowanych tym właśnie tematem. Dać Wam w pierwszej kolejności tą książkę jako mojej społeczności: fanów, oglądaczy, kumpli, przyjaciół, ludzi,, którzy w podobny sposób myślą o biznesie. Mamy mnóstwo kontentu, mnóstwo treści i tylko dopalenie tego szerszą ekspozycją pozwoli nam na szerszy zasięg.

 

Ciekawostka dotycząca książki jest taka, że będzie kosztowała sto dwadzieścia trzy złote. Dlaczego? Bo pomysł jest warty złotówkę plus vat. Tam będzie sto pomysłów i strategii. Myślę też żeby udostępnić sto video dla czytelników tej książki, gdzie na video mówię o każdym z tych pomysłów szerzej. To będzie najbardziej praktyczna książka do sprzedaży. Książka będzie dedykowana osobom, które chcą poświęcić minimum czasu na maksimum efektu. Wziąć książkę w rękę i wdrożyć te rzeczy o których napisze. Będę chciał, żeby każdy z pomysłów zawartych w książce miał sekcje pytań, wymówek, obiekcji, które możecie mieć widząc dany pomysł. Przykład: Powiecie, że ten pomysł jest za drogi do wdrożenia, bo ma wysokie koszty wdrożenia. Ja Wam napiszę nieprawda, bo możesz zrobić to w ten i ten sposób za zero złotych. Książka będzie cenna w rękach osób, które potrafią ją wykorzystać i wdrożyć.

 

Powiem Wam jeszcze rzecz, którą zauważyłem ostatnio (może zrobię o tym osobne video, które Wam udostępnię) o powodach dla których ludziom, nie wychodzi działanie jeśli próbują się na mnie wzorować, albo czerpać wiedzę z tego, co Wam przekazuję. Najczęstszy błąd polega na tym, że ludzie biorą fragmencik tego, co ja mówię i to wdrażają, a dopiero wszystkie elementy razem budują skalę, zasięg, wiedzę, wartość. To jest jedna rzecz, a druga, to to, że sporo z Was ma zbyt mało cierpliwości.

 

Nie wiem czy widzieliście, wrzuciłem posta t-shirt DO SHIT YOUR LOVE. Wbrew pozorom nie chodzi o to, by podążać za pasją, którą mamy. Moją misją jest być przedsiębiorcą, więc ja jestem w stanie robić rzeczy, których nie lubię, które mi się nie podobają, ale które prowadzą mnie do drogi, jaką jest bycie skutecznym przedsiębiorcą, albo jeszcze bardziej skutecznym przedsiębiorcą.

 

Też o tym napisze albo nagram video o błędnym rozumieniu podążania za pasją. Moją jest wędkarstwo, ale nie robię z tego biznesu, bo to jest pasja. Moją misją jest bycie przedsiębiorcą, więc ją realizuje w różnych projektach. Na obecnym etapie życia w postaci książek, wydawnictwa i tego co robię w sprzedaży on line.

 

Ja sobie określiłem, że 2017 rok jest moim rokiem video, stąd trzaskam video na lewo i prawo w formie live’owej, off line’owej, ale video, bo to jest moja forma przekazu. W zeszłym roku były to teksty. Najłatwiej tworzyć mi wartościową treść w formie video, stąd ta zmiana platformy. Jest też audio. Będzie powstawał podcast Osmana nie tylko z odcinków video, ale też dedykowanych treści pod podcast. Będziecie mogli konsumować treść w różnych narzędziach, miejscach, platformach, aplikacjach.

 

Dziękuję Wam za dzisiaj. Zapraszam Was na nowe miejsce  fanepage Marcina Osmana. Jeśli widzisz w tym wartość udostępnij to video dalej. Jeśli potrzebujesz żebym zrobił video na temat, który Ciebie interesuje to nie czekaj tylko zaproponuj go w komentarzu, prywatnej wiadomości. Odniosę się do tego tak byście mieli jeszcze większą wartość.  Udostępnij video dalej. To będzie forma wsparcia mojego biznesu.

Trzymajcie się. Pozdrawiam Marcin Osman.

 

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet - to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: - życie z "lekkim plecakiem"; - bezkosztowy marketing; - kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; - walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; - ekonomia wdzięczności; - content marketing. Autor trzech książek: - "Biznes ci ucieka" - "Przedsiębiorca w podróży" - "Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie" Wydawca bestsellerowych książek takich jak: - "Sprzedaż" Fredrik Eklund - "Zapytaj Garyego" Gary Vaynerchuck - "Kreatywność na zawołanie" i "Die empty - życie na 100%" Todda Henry Swoją wiedzą bezpłatnie dzieli się na: - blogu www.marcinosman.pl - kanale YT: biznesciucieka - swoim profilu na FB Marcin Osman

Post A Reply