FB LIVE: Luźny ale jednak merytoryczny live ;)

Luźny i towarzyski FBlajw
www.osmpower.pl

Cześć, nazywam się Marcin Osman i dziś chciałbym porozmawiać o tym, jakie mamy problemy w biznesie po to, żebyśmy mogli zbudować listę głównych problemów, które dotyczą  przedsiębiorców, Was jako prowadzących swoje biznesy  i je rozwiązać. Mam na to dwa pomysły: albo za pomocą Live’ów z osobami, które te rzeczy rozwiązały i w formie mastermindów, książek, konferencji, spotkań. Chciałbym się dowiedzieć co jest dla Was głównym problemem. Wydawało mi się jak robiliśmy konferencję LICZY SIĘ SPRZEDAŻ, że głównym wyzwaniem będzie sprzedaż, ale nie wszyscy moja hipotezę potwierdzili. Wiele osób ma problem z zupełnie innymi elementami biznesu.

Magda Widłak pisze tak: „ Przekonanie klientów, że kontakt Skype ma tą samą jakość co na żywo” Tą samą. Zależy Jak ją podasz. Może to nie jest kwestia Ciebie i podania tej wiedzy, ale  tego czy klient jest w stanie ja od Ciebie przejąć w formie Skype’a. Ja w zeszłym roku przestawiłem się w 90% na biznes on line, złamałem wiele schematów, swoich własnych przekonań,
bo wydawało mi  się kiedyś, że ludzie będą się uczyć tylko od warsztatów, workshopów, konferencji, a   znacznie więszka skalę działania mieliśmy przez rzeczy internetowe.

Kasia pyta: „ Co powiedzieć klientowi, że potrzebuje akurat twojej usługi, a nie konkurencji. Jakich użyć argumentów.”

Ja się w ogóle nie odnoszę do konkurencji, tylko skupiam się na tym, jak coś rozwiązać.
Jak ktoś mówi, że pójdzie do konkurencji, no to pytam go: Dlaczego? Czego Ci brakuje? Ktoś odpowiada: „Tego i tego.” Wtedy argumentuje czy to mam czy nie, bo nie każdy klient jest dla mnie klientem.

Marek pyta:” Jak ruszyć ze stroną by łapać odbiorców. Mam Instagram, którego już od miesiąca rozwijam, ale odbiorców jest ciągle mało ( nie mam reklamy, ale to dlatego, że chcę z tym ruszyć jak będzie strona)  na fb jest strona, ale też na razie czekam. Jednak jak najlepiej zacząć się reklamować od razu jak wystartuje?”

Marek, używasz Instagrama od miesiąca, nie masz wyników, bo robisz to słabo i tylko od miesiąca. Zobacz jak to robi Michał Bajorek. Używaj jego strategii i będziesz miał lepsze wyniki.

Kolejne pytanie zadaje Iwona: „Przekonanie klientów do zakupów on line właśnie od naszej firmy…”

Każdy, kto zadaje to pytanie według mnie nie przerobił ksiażki Garego Vaynerchuk’a „Zapytaj Garego”, którą wydaliśmy. Wy nie potrzebujecie odpowiedzi ode mnie. Potrzebujecie sami ten problem rozwiązać poprzez narzędzia, które na przykład są opisane w tej książce.

I moja prośba o udostępnianie treści, linków do vloga, live’ów, bo jeśli widzę, że oglądacie to co robie, a nie idzie to szerzej przez to, że Facebook utrudnia zasięg, to jest mi żal ruchu i roboty którą w to wkładam, bo zasięg mógłby być większy dzięki waszym udostępnieniom.

Jeśli chodzi o vlog będzie o nowych umiejętnościach, dlaczego warto uczyć się nowych, nieoczywistych rzeczy. Pokaże Wam to na moim przykładzie case study.

Zobaczcie jaki piekny widok mam za plecami. Takie miejsca mnie niesamowicie inspirują. Jeśli Ty pomyślałeś sobie: Tez tak chce, ale nie mogę, to przeczytajcie sobie książkę Przedsiębiorca
w podróży. 

Do zobaczenia w kolejnym Live’ie, który nagramy z Danielem Siwcem. Dzięki, że Jesteście! Pamiętajcie, że potrzebuje Waszych komentarzy, opinii na temat tego co, robię, bo bez tego wszystko traci sens. Miłego wieczoru.

Pozdrawiam Marcin Osman.

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet - to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: - życie z "lekkim plecakiem"; - bezkosztowy marketing; - kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; - walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; - ekonomia wdzięczności; - content marketing. Autor trzech książek: - "Biznes ci ucieka" - "Przedsiębiorca w podróży" - "Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie" Wydawca bestsellerowych książek takich jak: - "Sprzedaż" Fredrik Eklund - "Zapytaj Garyego" Gary Vaynerchuck - "Kreatywność na zawołanie" i "Die empty - życie na 100%" Todda Henry Swoją wiedzą bezpłatnie dzieli się na: - blogu www.marcinosman.pl - kanale YT: biznesciucieka - swoim profilu na FB Marcin Osman

Post A Reply