Najnowsza książka: “Sprzedawaj więcej. 100 strategie na sprzedaż i marketing”

Nasza najnowsza książka “Sprzedawaj więcej. 100 strategie na sprzedaż i marketing” leci do druku! 🙂 Zawsze chciałem stworzyć książkę o sprzedaży i marketingu, która będzie pozwalała czytelnikowi od razu zabrać się do działania. Bez zbędnych pierdół, wypełniaczy itd. Czytając ją będziecie zadziwienie prostotą opisywanych przez nas strategii i narzędzi.

 

Co znajdziecie w książce?

– 322 strony z samymi konkretami (strategie, narzędzia, przykłady, call to action)

– po każdym rozdziale jest miejsce na wpisanie daty, w której daną strategię wdrożycie

– 5 gościnnych rozdziały od naszych biznesowych przyjaciół i ekspertów:

Grzegorz Olifirowicz, Karol Froń –Zaczniesz Sprzedawać Więcej, Agata Jakuszko Sobocka, Dominika Szymańska, Michael Frackowiak

– 3 bonusowe materiały takie jak np. scenariusze do radzenia sobie z kilkudziesięcioma wymówkami klienckimi

– link do materiałów takich jak bonusowe nagrania video, dostępne jedynie dla czytelników

 

Samo gęste, samo mięsko!

Nie mogę się już doczekać success story czytelników, którzy nam zaufają i wdrożą opisywane narzędzia do swojego życia i biznesu! 🙂

Lada dzień dokładna data wysyłki pierwszego nakładu! 🙂

Wysyłka pierwszych egzemplarzy oczywiście do naszych najlepszych klientów, którzy książkę już dawno temu zakupili w przedsprzedaży! 🙂

https://osmpower.pl/sprzedawajwiecej

Marcin Osman

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Promotor podejść takich jak: życie z “lekkim plecakiem”; bezkosztowy marketing; kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe; walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją; ekonomia wdzięczności; content marketing. Autor trzech książek: – “Biznes ci ucieka” – “Przedsiębiorca w podróży” – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie” Wydawca bestsellerowych książek takich jak: – “Sprzedaż” Fredrik Eklund – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty

Post A Reply