KURS: Zrób z nami swoja książkę!

Nie ma na polskim rynku NIKOGO kto tak skutecznie jak my potrafi wydawać i sprzedawać książki JEDNOCZEŚNIE ucząc innych jak oni mogą zrobić to sami.
Są przykłady super ogromnych sukcesów internetowych influenserów ALE my skupiamy się na działaniu, gdzie startujemy niemal od zera, a nasi kursanci sprzedają 1-2-3tyś egzemplarzy swoich książek, w kilka miesięcy a nie grube tysiące.

Często słyszę wokół, że „teraz wszyscy wydają książki”, ale przeraża mnie jak wiele błędów i energii wydatkowanej w niewłaściwe działania, pochłaniają takie projekty.
Później oczywiście pojawiają się racjonalizacje pt.:
– „na książkach się nie zarabia”,
-„wydaję książkę, po to aby budować swój brand, więc nie ma znaczenia ile na niej zarobię”
– „moja książka musi być w Empiku”
– „sam zrobię korektę i redakcję”
– „książka się nie sprzedaje, bo nie mogę się przebić do dużych, zasięgowych mediów”
– „ludzie nie polecają mojej książki dalej, widocznie ich ona nie interesuje”

 

W tym poście mam do Ciebie JEDNĄ WIELKĄ PROŚBĘ, jeśli Ty lub ktoś z Twoich znajomych chcecie wydać swoją książkę, to zróbcie to pod naszym czujnym okiem, korzystając z naszego doświadczenia przerobionego na dziesiątkach (a za chwilę już setkach) projektów! 🙂

 

Startujemy z kolejną edycją naszego kursu, który rusza 20 listopada.
Dołącz do nas i wydaj książkę, z której będziesz dumny (zarówno z jej treści jak i ZYSKÓW jakie nią wygenerujesz)!
Pełne info tutaj:
http://osmmasters.pl/product/zrob-z-nami-swoja-ksiazke/
ps.
Chcesz pomóc? Udostępnij ten wpis dalej! Dziękuję! 🙂

Marcin Osman

<p>Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów</p> <p>i autor książek biznesowych.</p> <p>Sprzedaż, marketing i internet – to trzy słowa, które charakteryzują Marcina Osmana najtrafniej.</p> <p>Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej<br /> i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele.</p> <p>Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji.</p> <p>Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym.</p> <p>Promotor podejść takich jak:</p> <p>życie z “lekkim plecakiem”;<br /> bezkosztowy marketing;<br /> kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe;<br /> walidowanie każdego pomysłu przed jego realizacją;<br /> ekonomia wdzięczności;<br /> content marketing.</p> <p>Autor trzech książek:<br /> – “Biznes ci ucieka”<br /> – “Przedsiębiorca w podróży”<br /> – “Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”</p> <p>Wydawca bestsellerowych książek takich jak:<br /> – “Sprzedaż” Fredrik Eklund<br /> – “Zapytaj Garyego” Gary Vaynerchuck<br /> – “Kreatywność na zawołanie” i “Die empty</p>

Post A Reply